A motortárolás helyszíne
Mindenek előtt kezdjük azzal, hogy semmiképp se hagyjuk úgy egész télre a motort, ahogy az utolsó őszi napon leállítottuk! A garázsba betolt és úgyhagyott motor nem éppen helyes tárolási mód, arról nem is beszélve mennyire elkeserítő látvány egy oszlophoz láncolt, hóval fedett motor. A tárolás helyét illetően a legfontosabb szempont az, hogy száraz helyiség legyen (mint tudjuk, a levegő nedvességtartalma korróziót okoz)! Az, hogy a helyiség fűtött vagy sem, csak másodlagos szempont. Valójában elég, ha a hőmérséklet nem megy fagypont alá. Az viszont kimondottan rossz, ha időnként rövid idő alatt megnő majd újra lecsökken a hőmérséklet. Értem ezalatt azt, hogy a helyiséget néha befűtik, majd újra kihűl. A hőmérséklet ingadozás hatására ugyanis a levegő nedvességtartalma kicsapódik a felületeken és ugyanott vagyunk, mintha egy dohos pincében tárolnánk a motort.
7 hasznos tanács - A motortárolás helyszíne
7 hasznos tanács
> A motortárolás helyszíne
A motormosás
A korrózióvédelem
Az üzemanyagok
Az akkumulátor
A motor alátámasztása
Beindítsuk, vagy ne?
Téli motortárolás szervizünkben
Kawasaki márkaszerviz
Műhelyünk korábban márkafüggetlen motorszervizként működött, de 2012 óta a Kawasaki motorkerékpárok garancia időn belüli és azon túli karbantartását illetve javítását hivatalos Kawasaki márkaszervizként végzi! Vállalunk kötelező szervizt, garanciális javítást, időszakos karbantartási munkákat, motordiagnosztikát, bármilyen meghibásodás javítását illetve rövid határidővel beszerezzük motorodhoz a gyári Kawasaki alkatrészeket is eredeti áron!