Motorszerviz

1116 Budapest,
Fehérvári út 144.
Bejárat a Kondorfa utca felől!
Tel: 06 70 525 7521

Mirekmotors a Facebookon

Tudtad-e?

fékkar, kuplungkar

Mi történik, ha az ember neadjisten bukfencezett egyet, aminek következtében szegényebb lett egy fékkarral? Általában négy megoldás közül választunk lássuk, hogy mik is ezek és melyik, mivel jár?

1. Megpróbáljuk magunk megjavítani, vagy valakit mekgérünk rá.
A töröttet hegesztjük, az elhajlottat visszaegyenesítjük. Biztos, hogy jó ötlet? Gondoljunk csak bele, miről is beszélünk? A fékről! A hegesztés - még, ha erősre is sikerült - nem a teljes keresztmetszetet olvasztja össze! Ezt azzal tetőzzük, hogy el is csiszoljuk a varratot, hogy szebb legyen... Az elhajlott kar visszahajlításkor általában eltörik de, ha mégsem akkor a szálszerkezet olyannyira sérül, hogy szintén veszélyessé válik (biztos mindenki tört már el úgy valamilyen fémet, hogy oda-vissza hajlítgatta). Mi van, ha pont akkor, amikor a legikább szükségünk van a jó fékhatásra, egy húzós vészfékezésnél eltörik? Ezt a megoldást mindenképp kerüljük!

2. Veszünk egy bontottat.
Ez egy fokkal jobb, de itt is szóbajöhet az, hogy előzőleg javítva volt...

3. Veszünk egy utángyártottat.
Arra kell figyelni, hogy jó minőségű legyen, ugyanis okozhat egy elég kellemetlen problémát. A főfékhenger dugattyúja és a fékkar között lennie kell egy minimális hézagnak ahhoz, hogy amikor egy fékezés után elengedjük a féket, a nyomás alatt lévő fékfolyadék szabadon vissza tudjon áramolni a tartályba. Az utángyártott karoknál előfordulhat olyan mérethiba, ami miatt az említett hézag nincs meg és a visszaáramlás nem, vagy csak nagyon lassan történik meg. Ez azt eredményezi, hogy a féket felengedtük ugyan, de részben még mindíg fog.

4. Veszünk egy gyárit.
Ez a legjobb megoldás hiszen biztos, hogy minőségi árut kapunk és ez a legfontosabb egy biztonsági alkatrésznél.

Hasznos

7 hasznos tanács, téli motortároláshoz

A motortárolás helyszíne
Mindenek előtt kezdjük azzal, hogy semmiképp se hagyjuk úgy egész télre a motort, ahogy az utolsó őszi napon leállítottuk! A garázsba betolt és úgyhagyott motor nem éppen helyes tárolási mód...


A motormosás
Először mossuk le a láncot és minden olyan felületet, amit a lánc spray összefröcskölt. Erre a célra használhatunk Brigéciolt, amit aztán vízzel le lehet öblíteni...

Tudtad-e?

Mi történik, ha az ember neadjisten bukfencezett egyet, aminek következtében szegényebb lett egy fékkarral? Általában négy megoldás közül választunk lássuk, hogy mik is ezek és melyik, mivel jár...

Linkcsere

Várjuk linkcsere-partnerek jelentkezését...

Kawasaki márkaszerviz

Műhelyem korábban márkafüggetlen motorszervizként működött, de 2012 óta a Kawasaki motorkerékpárok garancia időn belüli és azon túli karbantartását illetve javítását hivatalos Kawasaki márkaszervizként végzem! Vállalok kötelező szervizt, garanciális javítást, időszakos karbantartási munkákat, motordiagnosztikát, bármilyen meghibásodás javítását illetve rövid határidővel beszerzem motorodhoz a gyári Kawasaki alkatrészeket is eredeti áron!

Kawasaki márkaszerviz
háttér

Kawasaki márkaszerviz, Honda motorszerviz, Suzuki motorszerviz, Yamaha motorszerviz.

2009-2024 © Szerzői jogvédelem alatt

Weboldal készítés - Cajole