Motor Szervíz

1116 Budapest,
Fehérvári út 144.
Bejárat a Kondorfa utca felől!
Motor: 06 70 525 7521
Robogó: 06 70 948 7633

Mirekmotors a Facebookon

Rólunk

motorjavítás

Márkafüggetlen motorkerékpár szervíz és Kawasaki márkaszerviz egy helyen. Mit jelent ez? Mindössze annyit, hogy mind a négy japán márkát szereljük, a Kawasaki gyártmányú motorokat pedig hivatalos márkaszervizként szervizeljük. Ügyfeleink leginkább időszakos karbantartásra, nagy javításokra és kopó alkatrészek cseréjére hozzák motorjaikat.

Az időszakos karbantartások két részre bonthatók: garancia időn belülire és garancia időn túlira. Garancia időn belülit vagy, ha úgy tetszik - kötelező szervizt csak Kawasaki márkájú motorokon végzünk, garancia időn túli karbantartást pedig Kawasaki, Honda, Yamaha és Suzuki gyártmányokon.

Kellő tisztelettel bánunk az "öreg motorokkal" (25 évnél öregebb japán motorok) és mivel gyakran már nem beszerezhetők hozzájuk a gyári alkatrészek, ezért az évek során kijártuk az útját a jó minőségű utángyártott alkatrészek beszerzésének Nyugat Európából, az Amerikai Egyesült Államokból és Japánból. Ennek eredményeképp sok nagy javítást, felújítást, motorgenerált végzünk idősebb motorokon.

Természetesen sok kisebb rutinmunkánk is van, főleg kopó alkatrészek cseréje. Fékbetét csere, motorolaj csere, láncszett csere, teleszkóp szimering csere, kormánycsapágy csere, görgőszett vagy meghajtó szíj csere és még sorolhatnánk. Azt tapasztaltuk, hogy sokan elmulasztják a fékkarmantyúk és porvédők, a fékcsövek, de még a fékfolyadék cseréjét is. Pedig a fék nem játék, a legfotnosabb rendszer bármilyen járművön, különösen a motorok tekintetében. Az üzemanyag csövek cseréjét, a hűtőrendszer tömítéseinek és magának a hűtőfolyadéknak a cseréjét is gyakran elmulasztják, ezért ezek fontosságára itt is felhívnánk a figyelmet bízva abban, hogy sokan elolvassák ezeket a sorokat. A szelephézagok ellenőrzésének gyakoriságát minden modell saját gépkönyve írja elő. Szintén gyakran tapasztaljuk, hogy egy motor ami már a sokadik tulajdonosánál van nem rendelkezik szervizkönyvvel és ezáltal nem tudni arról semmit, hogy mennyi km-t tett meg a legutóbbi szelephézag ellenőrzés óta. Pedig motorikus szempontból az olajcserén kívül ez a legfontosabb karbantartási tétel úgyhogy, ha nem tudod a motorod előéletét jobb, ha máris felhívsz bennünket időpontot egyeztetni a szelephézagok kimérésére.

Munkatársaink szakképzett motorkerékpár-szerelők, több éves szakmai tapasztalattal és gyakorlattal. Munkájuk odaadó, figyelmes és precíz. Nagy mennyiségű gyári szervizkönyv segíti munkánkat, a szükséges információkat hivatalos adatforrásból merítjük. Munkánkra az esetek többségében előre ki tudjuk számolni a szükséges időt és ennek ismeretében meg tudjuk mondani a várható költséget de előfordulnak olyan hibák amikre nem tudjuk előre megmondani, hogy mennyi időre lesz szükség a javításhoz. Ilyenkor meg szoktuk mondani a hibamegállapításhoz szükséges időt és szétszedés után felhívunk telefonon az eredménnyel. Meg is lehet várni, nagyon hangulatos és kényelmes várónk van WiFi-vel, tv-vel, újságokkal, hűtött italokkal, kávéval, szendvicsekkel, csokival stb...

A karbantartásokat és javításokat gyári alkatrészekkel végezzük, de kérésre utángyártott alkatrészeket is beépítünk. Amennyiben az utóbbit választod csakis bevállt, kitűnő minőségű utángyártott alkatrészeket kapsz. Mi nem foglalkozunk az olcsósággal párosuló silány minőségű Kínai alkatrészekkel mert az Neked sem és Nekünk sem jó. Be tudunk szerezni kitűnő minőségű utángyártott alkatrészeket is elfogadható áron.


Mi tudjuk, hogy az ami nekünk csak egy motor a sok közül, az neked a szeretett motorod, a szemed fénye, amire vigyázol. Ezért mi is úgy állunk hozzá, ahogy ez tőlünk elvárható. Vigyázunk rá, nem úgy kezeljük, mint egy hibás eszközt ami értékét vesztette, hanem amellett, hogy igyekszünk a legjobbat kihozni belőle, jelezzük feléd, ha valami szembetűnő (vagy pont nem látható) hibát találunk. Nálunk ott kezdődik a munka, hogy minden motornak betekerjük a markolatát mielőtt koszos kézzel hozzányúlnánk, és ott ér véget, hogy amit véletlenül munka közben összefogdosunk azt letörölgetjük, mielőtt visszakapod. Nem ritka az sem, hogy egy nagyobb javítás végeztével, miután hazavitted a motorod megérdeklődjük, hogy milyen lett, mi a véleményed a javításról? Úgy érezzük ezek azok az apróságok, amit megtehetünk a motorodért és többek között emiatt érdemes bennünket választani.


A cégvezetőről

Mirek

Gyermekkorom óta foglalkoztatnak a motorok, magam is motoros vagyok. 14 éves korom óta szerelek, a motorszerelő szakmát 1999-ben szereztem a MAMI-nál. Végigmentem a tanuló létrán, annak minden fokán. A praktizálást otthon, a saját motorjaimon kezdtem, utána a barátaim motorjai következtek, majd a barátaim barátaié és elindult a folyamat, ami most is tart... Az emberek egymásnak ajánlanak, amit ezúton is szeretnék megköszönni, hiszen ennél nincs is jobb reklám. Volt néhány év kihagyás is az életemben, amikor mással foglalkoztam de a motorok iránti szeretetem visszairányított ebbe a világba. Sikerült nagyon jó kollégákra találnom, akiket ma már a barátaimnak tudhatok, nem is hívom őket alkalmazottnak (csak, amikor a könyvelőmmel beszélek) - nem szeretem ezt a kifejezést. Műhelyemben nem csak a tulajdonos szerepét töltöm be. Én vagyok az, aki kitúrja akár a föld alól is a néha beszerezhetetlennek tűnő alkatrészt, aki utánajár a nehezen kideríthető információknak, aki szükség esetén szakvéleményt ír ahhoz, hogy a biztosító azt is kifizesse, amit egyébként nem szeretne. Bár szezonban szinte egyáltalán nem jut rá időm mégis előfordul, hogy odaadom a telefont egyik kollégám kezébe és beállok Magam is szerelni mert Nekem ez a hobbim, ez az amit igazán szeretek csinálni és úgy gondolom, ha valakinek megadatott az a szerencse, hogy a munkája lehet a hobbija akkor nem szabad hagyni, hogy munkája elvegye a hobbiját.

Golán Miroszláv

Tevékenységeink

motor szerviz

Időszakos karbantartás
Kawasaki motorokon garancia időn belüli és azon túli karbantartások. Honda, Suzuki, Yamaha és Piaggio gyártmányokon pedig csak garancia időn túli karbantartások. A gyári szervizkönyvekben leírtak alapján elvégezzük a periódikus folyadék- és alkatrész cseréket, beállításokat, ellenőrzéseket.

motorkerékpár javítás

Motorkerékpár javítás, felújítás
Fő tevékenységünk a motorkerékpárok karbantartása, javítása, felújítása. A hibák feltárása után jelezzük a javítás tervezett költségét és időigényét. Soha nem cserélünk olyan alkatrészeket amiket nem kértél, mindíg jelezzük, ha szerelés közben 1-2 ezer Ft-nál nagyobb plusz kiadásokra kell számítanod.

kopó alkatrészek

Kopó alkatrészek cseréje
Fékbetétek, szimeringek, csapágyak, kuplunglamellák... stb. Ezek - ha akarjuk, ha nem - előbb-utóbb elkopnak. Cseréjüket alkatrész-beszerzéssel vállaljuk. Elsősorban gyári alkatrészekkel dolgozunk, mert azoknak a legjobb a minőségük de kérésre nagyon jó minőségű utángyártott alkatrészeket is be tudunk szerezni.

nagy átvizsgálás

Műszaki állapot felmérés
Motorkerékpárok mélyreható átvizsgálása a fékrendszertől az elektromos rendszerig. Ajánlott minden évben elvégeztetni megelőzve a bajt. Adás-vételhez fejlesztettük de nagyon hasznos egy túra előtt vagy egyszerűen azért, mert szeretnél naprakész infóval rendelkezni.



motor műszaki

Műszaki vizsgáztatás
Motorkerékpárok műszaki vizsgáztatása telefonos egyeztetés után akár még aznap is lehetséges. Vállaljuk a tejes ügyintézést, a vizsga műhelyünk ügyfélvárójában megvárható. Szükséges dokumentumok: forgalmi engedély, igazolás a kötelező biztosítás érvényességéről, személyes vagy céges adatok.



hengerfúrás

Hengerfúrás
Kettő és négyütemű motorok hengereit alkatrészbeszerzéssel, rövid határidővel fúrjuk. Gépműhelyünkben a fúráson kívül lehetőségünk van még szükség esetén hüvelyezésre, kétütemű hüvelyezésnél ablakolásra is. Gyári és minőségi utángyártott dugattyúk és hüvelyek beszerzése.

főtengely felújítás

Főtengely felújítás
Kétütemű, és ritka esetekben négyütemű motorok főtengely-felújítása. Azoknál a modelleknél, ahol görgős csapágyazású a hajtókar, gyári és minőségi utángyártott hajtókarok beszerzésében és cseréjében tudunk segíteni. A siklócsapágyas főtengelyek csak akkor csapágyazhatók, ha a csapok nem koptak minimum méret alá.

hengerfej felújítás

Hengerfej felújítás
Hengerfejek teljeskörű felújítása, gépmunka. Az elöregedett, megkeményedett szelepszár szimeringek cseréje megállítja az olajfogyasztást és füstölést. Ilyenkor szükséges még a szelepek köszörülése vagy cseréje, a szelepfészkek marása és gyakran a szelepvezetők cseréje is, illetve a síkköszörülés.

teleszkóp szimering csere

Lengéscsillapító felújítás
Az első teleszkópokban a szimeringeken és a porvédőkön kívül szükség esetén cserélhetők az elkopott csúszóperselyek is, illetve a fáradt rugók. Általános, utcai használatnál a teleszkóp olajat is érdemes 3-4 évente lecserélni. Leggyakrabban a hátsó lengéscsillapítók felújítása is megoldható.



elektromos javítás

Elektromos javítás
Töltéssel kapcsolatos problémák teljeskörű javítása, generátor tekercselés, feszültség szabályzó csere. Egyéb elektromos meghibásodások javítását csak korlátozott szinten tudjuk vállalni de nagyon jó villamossági szerelőkkel állunk kapcsolatban, így rajtuk keresztül a komolyabb elektronikus problémákat is meg tudjuk oldani.

törött motor javítása

Törött motorok javítása, helyreállítása
Kárfelmérés után árajánlatot készítünk a javításra. Igény szerint beszerezzük az új vagy bontott alkatrészeket, illetve javítjuk a javítható alkatrészeket. Biztosítós javításokat is vállalunk, de a biztosítóval történő kárrendezést sajnos nem áll módunkban intézni, csak árajánlatot és szakvéleményt állítunk ki.

műanyag javítás

Műanyag hegesztés
Amikor egy műanyag elem nem beszerezhető, vagy esetleg a motor értékéhez mérten túl drága, marad a javítás. Partnerünkön keresztül megoldható a műanyag idomok javítása, műanyaghegesztése kiváló minőségben.

motorfényezés

Fényezés
Fényező partnerünk professzionális minőségben dolgozik. Az esetek többségében gyári minőségben is kivitelezhető, amennyiben ez technikailag megoldható. Lehetőség van egyedi fényezésre is saját elképzelés alapján.

motorszállítás

Motorszállítás
A lerobbant motorok mentését, szállítását partnerünk végzi belföldön és külföldön egyaránt, korrekt árakon és szakértelemmel. Keresd Ács Zoltánt, és hivatkozz ránk! Tel.: 0670 416 2613



motortárolás

Motortárolás
Szolgáltatásunkba beletartozik a motorok állapotfelmérése, szakszerű téliesítése és téli tárolása, szükség esetén a karbantartások vagy javítások elvégzése kedvezményes áron, az akkumulátorok szintentartó töltése és a tavaszi beüzemelés.

Hasznos

7 hasznos tanács, téli motortároláshoz

A motortárolás helyszíne
Mindenek előtt kezdjük azzal, hogy semmiképp se hagyjuk úgy egész télre a motort, ahogy az utolsó őszi napon leállítottuk! A garázsba betolt és úgyhagyott motor nem éppen helyes tárolási mód...


A motormosás
Először mossuk le a láncot és minden olyan felületet, amit a lánc spray összefröcskölt. Erre a célra használhatunk Brigéciolt, amit aztán vízzel le lehet öblíteni...

Tudtad-e?

Mi történik, ha az ember neadjisten bukfencezett egyet, aminek következtében szegényebb lett egy fékkarral? Általában négy megoldás közül választunk lássuk, hogy mik is ezek és melyik, mivel jár...

Linkcsere

Várjuk linkcsere-partnerek jelentkezését...

Kawasaki márkaszerviz

Műhelyünk korábban márkafüggetlen motorszerviz és robogó szervizként működött, de 2012 óta a Kawasaki motorkerékpárok garancia időn belüli és azon túli karbantartását illetve javítását hivatalos Kawasaki márkaszervizként végzi! Vállalunk kötelező szervizt, garanciális javítást, időszakos karbantartási munkákat, motordiagnosztikát, bármilyen meghibásodás javítását illetve rövid határidővel beszerezzük motorodhoz a gyári Kawasaki alkatrészeket is eredeti áron!

háttér

Kawasaki márkaszerviz, Honda motorszerviz, Suzuki motorszerviz, Yamaha motorszerviz.

2009-2017 © Szerzői jogvédelem alatt

Weboldal készítés - Cajole