
Láncszett csere - 18.000.- Ft
A munka az alábbiakból áll:
-első lánckerék fellazítása
-régi lánc levágása
-első lánckerék cseréje
-hátsó kerék kiszerelése
-hátsó lánckerék cseréje
-hátsó kerék visszaszerelése
-új lánc befűzése, összeszerelése
-láncfeszesség és egyenesfutás beállítása
Mikor kell láncszettet cserélni?
Átlagosan 25-30 ezer km-enként. A meghajtó lánc és lánckerekek
kopása a lánc nyúlását eredményezi. Egy új láncszett az első 1000 km
megtétele után egy kicsit megnyúlik, majd az élettartama 80-90%-ában nem nyúlik, utánfeszítést
nem igényel. Az első 1000 km megtétele utáni feszesség-beállítás döntő szerepet játszik a
láncszett élettatramát illetően. A láncápoló anyagok használatával tudjuk az
optimális kihasználhatóságot elérni. Amikor a lánc elkezd nyúlni azt jelenti,
hogy még néhány utánfeszítés maradt hátra és hamarosan cserélni kell a szettet. Ez a periódus
használattól függ, lehet több ezer km is.
A láncszett csere munkadíja 18.000.- Ft.


Kawasaki márkaszerviz
Műhelyem korábban márkafüggetlen motorszervizként működött, de 2012 óta a Kawasaki motorkerékpárok garancia időn belüli és azon túli karbantartását illetve javítását hivatalos Kawasaki márkaszervizként végzem! Vállalok kötelező szervizt, garanciális javítást, időszakos karbantartási munkákat, motordiagnosztikát, bármilyen meghibásodás javítását illetve rövid határidővel beszerzem motorodhoz a gyári Kawasaki alkatrészeket is eredeti áron!