
Mikor kell kormánycsapágyat cserélni?
A kormány csapágy kopása miatt a motor irányíthatósága romlik. Kopott, berágódott kormánycsapággyal olyan érzés motorozni, mintha egy nyomvájúban mennénk, állandóan korrigálni kell, nem akar egyenesen menni a motor. A kormánycsapágy lazasága pedig kormánycsapkodást eredményez ami főleg nagy sebességnél jelentkezik. Ez utóbbi nagyon alattomos, veszélyes jelenség! Javasolom legalább évente ellenőrizni a kormány csapágy feszességét! Eredeti, vagy kiváló minőségű Japán utángyártott kormánycsapágyakat használok.
Kormánycsapágy csere
Legtöbb esetben az alábbi árakra kell számítani:
- Japán utángyártott, kúpgörgős kormány csapágyak, kb. 25.000.- Ft
- munkadíj (közel 3 óra) 50.000.- Ft
Hozott anyag esetében 20% munkadíj-felárral dolgozom!
- szerelési segédanyagok, kb. 1.500.- Ft
A munka az alábbiakból áll:
- első fék, első kerék, teleszkópok és villahidak szétszerelése
- kormánycsapágyak cseréje, zsírzása
- villahidak, teleszkópok, első kerék és első fék összeszerelése
- kormány csapágyak feszességének beállítása


Kawasaki márkaszerviz
Műhelyem korábban márkafüggetlen motorszervizként működött, de 2012 óta a Kawasaki motorkerékpárok garancia időn belüli és azon túli karbantartását illetve javítását hivatalos Kawasaki márkaszervizként végzem! Vállalok kötelező szervizt, garanciális javítást, időszakos karbantartási munkákat, motordiagnosztikát, bármilyen meghibásodás javítását illetve rövid határidővel beszerzem motorodhoz a gyári Kawasaki alkatrészeket is eredeti áron!